3th of July, 2014

Assalammualaikum w.b.t
Dah berbulan-bulan blog ni x update kenapa ye? bersarang da blog ain haha

This year a lot of thing were happen in my life. Seriously! I really not expect pun all this thing will happen within this 7 month. I was finishing my studies, and for this year I da 2,3 kerja, and all offer were come better and better, and rite now I been sending by HIM (Allah) at the suitable and comfortable place. In sha Allah at this time this is the good line for me continues my career .

and... jeng jeng.. I da married! Da jadi bini orang da..  ops.. please follow the next entry..

Semalam Ain , En Beloved Husband ngan my SIL pergi ke uptown Danau Kota. First plan nak gi pasar malam je, terawikh malam ni of course la burn huuu.. but, semalam kan kan khamis malam jumaat buat ibadah yang perlu, including Al-Quran Al Kareem. Dah keluar outing jam 10 pm. Pukul 10n tu orang x ramai lagi.. ada kedai baru nak bukak, n I habiskan gaji En BH RM 150 just for my hijab hee.. Da lama x up to date ngan fashion, skali nak kejar balik.. tu dia.. haha ada yang mahal ada yang murah ada yang RM30 hengget ada yang 3 helai RM20. So I beli je ap yang I nak.. Thank you sayang.. So today, Ain datang kerja with new Hijab. HEE




No comments:

Post a Comment